fyfan vad jag hatar sånt här!

Hej jag vet att jag har skrivit väldigt lite och det kommer nog vara så hela jullovet, så ni får stå ut.
Jag börjar blogga mer efter jul igen men några inlägg blir det alla fall:)
Idag har jag varit med lisfis, vi va i forum och fikade och lite sånt.
Och så köpte jag present till sofia så nu  ejag klar me hennes saker.
Sen träffade vi wille T, sebe och chrille lite snabbt i forum.
Nu är jag hemma och har tråkigt som fan!
Jag skulle varit m johanna ikväll men hon behövde va hemma och julstäda, suck..
Och lisa skulle ha nån familje kväll.
Asså jag hatar att va själv, jag får typ ångest(?)
Så jag tror jag går och dör snart...
Om nån annan har lika tråkigt som jag så riiiing mej!
Annars skajag nog städa mitt rum, hahahha de behövs.
Det e bajsstökigt och så ska jag måla om o ställa in min nya säng.
Och se på fiiilm.
Juste jag klippte mej i morse, jag klippte det själv.
Asså inte så mkt klippte bara till luggen och håret på sidorna så det e finnare när man har tofs.
Men det blev faktist fint:)
Lägger in min outfit senare för nu ska jag äta.
Men här kommer alla fall bild på mitt hår, inte så fin bild men alla faall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0