Bloggpaus i helgen:P

Hej jag hade en liten bloggpaus ihelgen, jag har liksom inte hunnit.
Menmen ifredags va jag alla fall m lisafisa min ääälskniung, jag saknar när det alltid bara va vi så dfet va ju trevlans:P
Vi va typ i forum och lisa klippte sej det blev skit snyggt.
Och så träffade, elr såg vi danne! Den sista person jag förväntade mej att se där:S
Och så va vi på 2an en stund m karin, memme, laajnus och fjortisoscar.
På kvällen drog ja o lisa till jens där jonis och niiiice va.
Och så sov vi där och hade riiktigt kul, visste inte att nicce kunde va så komisk.

Igår va jag o lisa hemma hos mej och bara tog det chill ett tag seen så åkte jag till ttttiiiiiiiiiillllddddeee:)
Vi åt maassa godis och chiops, mumms.
Och tilde kläde ut mej till stöööörsta fjortisen, kommer bilder och så kan ni kolla på mitt o tildes kolla vidioinlägg på hennes blogg, http://tildetokle.blogg.se/2009/december/fett-seriosa.html?_tmp=5a52be3e11083b66c6c573123de7799c683c7697:P
O så hade vi legally blonde maraton, och kom fram till att 3an va bäst.
Idag va jag m matilda baby i forum vi kollade runt i affärer och matilda köpte ett par fiiiina örhängen.
Och på kvällen blev det tränin, min mamma och matildas pappa va hjälptränare, suck.

Så nu har jag duschat och ätit och sitter just nu och pratar m jocke på skype och bakar lussenbullar.
Justeja hittade lite småsöööta kort på mej o hanna fårn när vi baka i typ 2an kommer bilder på dt också.
Häär kommer lite bilder på oss som fjortisar.




Och lite småtsööta bildre på mej o hannii elr mest hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0