Bajs kul helg:D

Hejsan alla mannar:P
Har inte haft tid att skriva men har haft jätte kul i helgen pallar inte berätta..?

Fredag: Vi slutade efter bion som btw va ganska bra faktist lite sådär sm skoj.
På kvällen hade lisa o klara julfest, muttat kul!
Efter festen drog ja o lisfis till mej och kom fram till mej klockan halv två, suck.

Lördag: På morgonen eller vid 12-14 stod jag tilde och johan i orminge och sålde saker till vår klasskassa.
Och resten av dan låg jag o lisa och kollade på filmer, hhah.
På kvällen köpte vi Thai men åt inget, för vi hade jääävla anorexia..?
Och jag fick min liiite försenade present av lisa, bh, trosor och ögonbindelm som hörde ihop.
Tack älskling<3
Vid halv 9 åkte vi till bromma och träffade Jocke älsklinnnng!!!
Och drog hem vid 12 typ, och medans vi väntade påå att lisas mamma som skulle hämta oss så va vid hoos rube.
Jag och Lisa sov hos Lisa sen.

Söndag: Jag va m hanna o rube i sickla för att vänta på lisa som jobbade mellan 14-18.
Sen var i Forum en snabbis, och när vi skulle gå kom det en man på en cykel och gav oss ett paket?
Asså det var en kartong och en säck med inget i? eller vi tror de för den e så jävla lätt!
ASSÅ VEM FAN GÖR DET, störd man?

Lisa slaggar hos mej ikväll, skola imorgon(suck)!
Nu och nu blir det paranormal activity, yeeeh:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni skrev exakt lika dant

ASSÅ VEM FAN GÖR DET? störda tjejer...

2009-12-14 @ 14:52:52
Postat av: lisa♥

haha det var inte jag;) men palla att ngn blir sur för de.. vi bah haha jonna kopiera det och så skriver du mitt namn istället för ditt!

iloveyou jonna<3

2009-12-15 @ 13:32:52
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0