Baaaaaaaajs

Lovar du att vara ärlig? Japp


Du heter: Jonna


Låt som när du är ledsen sörjer till: Lungna låtar typ eller det bror på vad jag är ledsen för.


Beroende av:
Mycket


Vad tror folk om dig: Jag har ingen aning, fråga dem..?

 

Stämmer det: .....


Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon, eller typ mitt hår


Vad säger du för att imponera på någon: Hahah, jag vet inte det e olika:P

 

Hur imponerar man på dig: Vet inte det bror på men absolut INTE killar som försöker vara coola inför sina killkompisar, och inet va omogen.

 

Brukar du skratta för dig själv: Hahhaha, ja det kan man säga

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: " Jaaa, fan va jag har saknat er J o A<3"


Var bor du: I nacka

 

Trivs du där: Ja oftast lite öde iblan.

 

Äger du några converse: Japp


Brukar du bli för full: Nej


Är du allergisk mot något: Noppppp


Hur svarar du i mobilen: Det bror på bem som ringer:D

 

Antal timmar sömn inatt: 9,5 h


Brukar du komma i tid: Typ alltid

 

När mår du bra: När inget känns skit och allt bara e bra. Inga problem och inga bråk:)


När blev du fotad senast: Igår kväll av alicias data


Hur känner du dig nu: LAT!

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta, och vita


Vad tycker du om fötter: Va fan e det för fråga?


Vad saknar du: pojkvän....

 

Hade du en bra kväll igår: Ja, har alltid det m aaaaaalicia:D


Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboy


Rakar du benen: Neeeeeeeeeeeeej! Jo de e väl klart?


När brukar du oftast gå och lägga dig: När det är skola brukar jag gå och lägga mig typ 11 annars typ mellan 1-4


Är du blyg: Hahahah ja jättte!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sysslar du med någon idrott: Fotboll oxh ridning


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte alltid men ibland:D

 

Har du spytt offentligt: nej och hoppas att aldrig att göra!


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
leka med min snopp ofc!


Är du nöjd med ditt liv: Iband så är jag verkligen dte och ibland absolut inte!!

 

Är du bortskämd: Nej


Vad gör du i morgon: Är servetris m lisa o klara<3


Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Vet inte men mina förebilder e gooooosssipgirl, hahaha

 

Vad längtar du till: Kungsberget med Alicia, och nyår med Lisfis.


Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaapp, jag älskar mina vänner och alla är äkta!


Vad använder du för schampo: Hos mamma har jag toni&guy och hos pappa har jag björn axén eller nåt jag inte kommer ihåg va det heter.

 

 

Hur gammal är du: 13, 14 om mindre än ett halv år


Tycker du om någon just nu: Ja, på sätt o viss


Gröna eller röda äpplen:
gröna!!!!


Gillar du golf: Inte direekt men kan spekla lite:P


Vilken tid gick du upp idag: 11:40

 

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, aalicias


Har du strumpor på dig nu: Nej


Är det okej att gråta: Ja? fast gråter typ aldrig:D


När grät du senast:
Kommer inte ihåg


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
shoppa massa kkläder, skor och smink! Och ge lite till mina kompisar/familj.


Bär du glasögon eller linser: Nej har gjort

 

tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.

 

Har du piercing: nejmen vill ta, fast jag får inte :(


Vill du gifta dig: Jaaaaaaa!!!!!!!!


Vill du ha barn: Nej alla fall inte som jag tänker nu


Solar du ofta: Inte särskilt, de är så lång tråkigt

 

Är du bra på att laga mat: ABSOLUT! Hahah, ne men rätt så


Är du flygrädd: Nopp


Hur vig är du: Inte ett jävla dugg


Är du musikalisk: Venne sjunger inte bra aalla fall


Vad dricker du helst när du är törstig: COCA COLA<3


Vilken är din favoritglass:
Halft baked

 

Tror du på ett liv efter döden: Vet inet tror inte det

 

Tycker du om sushi: Bajs


Vad äter du helst när du ser på film: man äter väl inte så ofta när man ser på film, då dricker jag hellre


Har du tandläkarskräck: Ja, fyfan


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
kvällsmänniska


Vilken ögonfärg har du:
Gröna ganska ljusa


Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp tyvär...


Biter du på naglarna: ibland


Röker du: nej absolut inte! det är bara töntigt


Hur ofta tränar/motionerar du: vet inte, träningarna och 3 ggr skolan typ


Senaste låt du hörde: "Meet me halfway" black eyed peas


Kommentarer
Postat av: nea

design tävling på bloggen :)

neastyle.blogg.se

2009-12-27 @ 18:38:48
URL: http://neastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0