svejsan;)

ursäkta mej att jag inte skrivit på länge men har inte haft tid och ork:)
men jag tänbkte berätta lite om helgen och så,

ilördags va jag först med carro o eve o sofia på boo gårds tak och firade eve det va fett varm och skönt vi solade och åt tårta, sen vid halv 4 kom min pappa o hämta mej för jag skulle till farmor och fira henne också där åt jag mer tårta:):)
på kvällen åkte jag till anna där jag skulle sova över vi kollade lite på tv och prtataede mest hela kvällen:) när vi vakna på söndan åt v frukost dsen åkte vi till stan och till sickla. lite senare träffa vi alicia ruben o simon vid boo vallen och gjorde lite saker.

igår va jag med alicia och sofia vi hoppade studdsmatta och lite sånt sen gick jag o sofia på träning justja jag kanske ska börja på fotboll igen träningen va trist...

idsag har jag dsom varje joal varit med alicia och så va vi med carro vi va först i forum ett tag och köpte lite saker sen åkte vi till boo vallen där vi gjorde lite saker bla spela match med ruben oscar och lite simon vi ägde!!!!

imorgon ska jag nog va me alicia igen:))) här kommer lite bilder:

e,c,s,j på taket i lördags

anna när vi skulle sova:)

min o annas mummmmmmmmmmmsiga smothie

annas katt jossan, ser lite arg ut på bilden men men

jag på bussen i söndags

anna het på bussen

hahhaa några coola killar som sat framför mej, ahhahah

åhh, dom här skona vill jag ha, jag fyller år om 9 dar för dom som undrar och skona kostar 300 på dinsko:)

anna när vi åt pizza

våran mimmsiga pizza

juste jag har klippt mej e det finas normalt eller plattat??komentera:)

jag alicia o carro på boovallen idag:):):):):):)


pussar jonna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0