skola-ridning

hejsan svejsan,
idag hade vi typ förstahjälpen på idrotten i skolan jag o sofia typ sög men det va väl lite skoj, jaja
efter skolan hoppade jag o sofia på alicias buuss och så åkte vi först till orminge och köpte glass sen hem till mej.
men vi han inte göra så mkt typ äta toast och va lite innne på datan o prata lite o sånt och juste hahhahha typ snacka med några killar genom mitt fönster dom va super coooola,
för sen skulle jag till min ridning:) så vid typ 20 över 4 tog vi bussen till  sjöstugan (eller alicia gick av vid boo gårtd) för jag o sofuia skulle skulle med frida till ridningen:)
och det e super bra nu för jag har bytt grupp så jag rider med hanna anna o malin:):):):):)
efter ridniungen kom pappa o hämta mej o sofia och så åkte vi till PG´s och åt mat, jag vet jag o sofia e så onytiga vi åt på donken igår.
just ja jag tänkte berätta att imoron ska jag sofia o hanna klippa oss lägger ut bilder på hur det blev sen:)
nu ska jag nog va inne lite på datan o göra läxan och så..

Dagens outfit:
Jeans tights-Gina
svart långt linne-gina
Grå rosa kofta-mouli
svarta gumpa skor-puma
skin jacka- spanien

Pussar jonna

2par nya ridstrumpor jag fick idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0