lista

hur många har du varit riktigt riktigt kär i -  hmm, 2-3st
Vad tycker du om kärlek? - det bror på om den e olykliug eller inte
När kramade du någon sist? -  idag
Saknar du någon speciell person? -japp
Har du svårt för att bli kär? -  nja, nä
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - idag :)
Har du hånglat med någon av samma kön? -hhhahahahaha


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:  nä
Hånglat med nån riktigt ful: nepp
Hånglat med fler än 50 pers:  nopp
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? - nej
Gjort något riktigt dumt? -mm, det har jag
Gjort något du verkligen ångrar? -aaa, en massa
Varit nykter på nyårsafton? -  haha ja
Åkt ambulans? - mm, det har jag
Gjort nåt olagligt? - aa, men inget stort
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja, :(
Slagit ner någon? - haha nej inte på allvar
Skämts över dina föräldrar? -hhahaha ja, maassa
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Tar du droger? - nejnejnej nej
Dricker du? -  alkohol nää
Vilka kläder sover du i? - tröja
Vad hatar du verkligen? -   venne
Varit kär? - ja
Är du ensam nu? -  ja,
Vill du gifta dig? -ofc:P
Vill du ha barn? - vet inte riktigt:S



SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - kommer inte ihåg
Fick dig att gråta? - kommer inte ihåg
Du delade en dricka med? - sofia
Du gick på bio med? - alicia
Skällde på dig? - paappa
Sa någonting till dig och vad var det? -  sofia, att jag skulle hälsa en sak till min pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? -  ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? -  ja

JAG HAR:
Digitalkamera?
- ja
Systemkamera? - nej
Telefon på rummet? - jepps
Egen dator? - nej inte direkt.
Könssjukdom? - nej
Husdjur? - fiskar
Bra kompisar? - ja :)
Tar du receptbelagda mediciner? - nej
Vem vill du fika med just nu? -  sofia, hanna och alicia

 

//Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0