fredag m alicia o sofia<3

tjaoooo,
 idag va typ en fett skön dag i skolan, helllla sista timmen kolla vi ba på film det va najjs:)
efter skolan tog jag o sofia bussen till björknäs för att vi skulle byta buss för vi skulle till alicias skola,och vi lura christopher att gå av bussen hehhehehhe. 
när alicia hade slutat så åkte vi till mej och hämta pengar sen åkte vi till orminge och köpe glass och lite sånt:) sen tänkte vi åka till forum  men vi ändra oss så vi gick av vid ica maxi där köpte vi 2 påskmust och prov smaka massa.
och medans vi vänta på bussen tog vi massa kort typ, lägger in några imoron för nu e jag hoiss sofia:)
sen åkye vi typ till boo vallen men sen  gick a hem  o jag o sofia åkte till orminge för att snacka m nåra..........
nu sitter jag o sofia här och har ätit thai mat, mums:)I
snart ska vi hämta vårat godis och vår mummsiga ben&jerry glass och cider

pussar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0