lite shopping m sofia

hejsan,
idag efter skolanvar jag och sofia i sickla för att jag skulle köpa lite saker där men det tog oss ett tag att komma ditt, hhhahhaa för jag och sofia tog typ fel bussar hela tiden och missade dom å såt men ja tillslut kom vi fram:)
sen åkte vi till forum för att vi skulle gå till donken för att köpa glass(vi va så orsmarta hade glömt att det fanns i sickla) men det va stängt:( så vi gick tillbaka till forum och köpte glass på jam jam, mums
lite senare kom sofias mamma o hämtade oss och så åkte vi till donken i sickla o åt middag:):):)
bilder på det jag köpte:

Jeans shorts från vero moda(dom är ljusare i verkligheten)

Ridbyxor från The horse(dom ser ut att ha fett konstig färg på bilden)

Sminkborttagning och ansiktskräm från nivea och garnier

Puss/ jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0