Bästavännen

idag har jag som sagt varit med alicia,
vi va på boo vallen och spela fotboll med ruben och oscar det va lite kul:)
sen drog oscar då satt jag o ruben o alicia och pratade lite sen drog alicia också då gick jag o ruben och pratade med några muttor eller inte rasmus, dom tänkte skjuta en boll på mej men rasmus skyddade mej, han ba "man skjuter inte bollar på tjejer" mohhhahha:):):):):)
Älskar dej rasmus<33
sen gick jag och ruben till gungorna och satt o prata i typ 1,5 timme det va himla roligt, och ruben e så sööt<3

Dagens outfit:
svart långt linne från gina
svarta strumpbyxor från h&m
blå rutig skorta från h&m
grå rosa mouli kofta
ballerina skor från din sko
jacka från jc

kyssar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0