Alicia och sofia

hejsvejs,
jag han inte skriva igår så jag berättar lite nu om vad jag har gjort:)

som vanligt har jag tiulbringat hela helgen m sofia o alicia, när jag o sofspon vaknade på lördan eller blev väckta för att s skulle på macht, så typ åpt vi frukost sen drog vi mtill boovallen där jag satt o frös i typ 1,5 timme  när hon hade match dom spela typ mot aspudden eller nåt och dom förlora med 1-0, sen cycklade vi hemm såg klart på en  film och fixade oss.
när vi va klara sjusa kerstin mej s o a till orminmbge där vi tog bussen till stan för vi skullle hämta ut våra biljeter till bion när vi väntade på att bion skulle börja så gick vi runt o kolla i affärer o köpte godis, filmen va br vi såg En shopaholics bekännelser‏ sen åkte vi till mej o sov där, det hände en massa kul på tunnelbanan. och på kvällen va vi på boo vallen där träffa vi elias o ruben o simon jag tror dom tyckte jag o alicia va lite onormala hahhahahah vi va typ damp hela kvällen hahahhahaha men pallar inte skriva mer:))

i morse vakna vi typ 10:15 då åt vi frukost o fixa oss sen åkte vi till orminge för att köpa glass och ta bussen till boo går där vi tillbringade resten av dan:) vi va lite på taket, på fotbollsplan och så det va kul:)

dagens outfit
:

svarta strumpbyxor- lindex
svartlångt linne-gina
går kss tröja
svart jacka-lindex
svart miniväska-wedins


vakra sofiua på bussen i morse<3

asj när vi väntade på bussen i fredags<3333333333

Pussar jonna

Kommentarer
Postat av: caroline

Och här glömmer man att skriva att ni va med mig och eve på boo vallen också...

2009-04-22 @ 17:34:33
URL: http://ecl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0