Tjenixen, molekyl!

Hejsan!
jag sov typ ingenting tors-fre heller men det gick bättre att sova nu(Fre-lör) och jag tror inte jag grät något i går så det e ju bättre i alla fall.
Igår va det jju fredag så det var skönt i skolan... efter skolan åkte jag och hanna til skuru för att träffa alicia och jag skulle slå ner phillip  men han smet:P
Istället så trakaserade vi anton, när dom spelade pingis.
Fast sen tog han min mobilö så bi missa vår buss och det fick han sota för! så han missa sina bussar tills det var 5mi kvar till våra kom, nahannha.
Sen gjordee vi en tophemlig sak nahnahhannnnannananhhahhhhanahah.
Sen åkte hanna hem, och jag och alicia gick till alicia och tränade repliker, bakadepepparkakor och hade mjöl krig.(lägger in bilder på kakorna senare dom e ass balla)
Sen kom marion och sofia och vi gick ut och typ mobba sofia lite för hon va elak, hon putta nemligen ner alicia i en å och lite så. hon fick sota för sina misstag vi jagade henne typ i en timme sen tillslut putta vi i henne i en STOR å.
Så när hon tog av sina skor så ran det vatten och hon vred utt sina skor så det blev typ en ny flod där, vi höll på att dö av skratt..nahnna.
Nu e jag oss alicia och  vi ska äta frulle.
Suck my dick/alicia nya ord

Pussar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0