Skönt att ha er tjejer<3

Hej, hej!
I natt har jag inte kunnat sovit någonting typ på hela natten för jag gråtit så mkt jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra!
Men som tur va fick jag lite sovmorgon, eftersom vi skulle till myrsjöskolan i dag och jag va hos pappa så jag bor rätt nära så jag träffade alla där vi 08:30. Men dagen blev inte så lyckad eftersom jag inte kan sluta tänka på dej jag vet inte vad jag ska göra jag har typ gråtit hela dan......
Idag slutade vi kl 13:00 då åkte jag, Carro och Sofson till skuru för att vänta på alicia som slutade 14:40, så vi åkte till forum ett tag.
Sen åkte vi till alicia för att baka julkola dom blev as goda, mumms:P
Vid 18:30 gick sofson hem och bengt skusade hem carro och mej och alicia till alicias träning jag kollade på den i ugn 1tim.
NU e jag hemma och försöker att glömma honom men jag vet inte om jag klarar av det...
jaja vi får se om jag kan sova något inatt da:) kommer alltid älska dej ali<3
Pussar eran Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0