Heej

Hej.
förlåt för jag inte skrivit på länge. men jag har helt enkelt inte hunnit:(
 Nu är det i alla fall snö ute.
Jaja i fredags hade jag, alicia och sofia jätte kul vi brottades, lekte i snön( det lilla som fanns) badade tunna sprang i från en panlampsman och gömmde oss för en läskig taxi. vi kastade oss in i buskarna han ba stanna och ba " vad gör ni?" men vi hörde inte för han pratade lite utlänska alicia ba leter du efter en väg?? och så gjorde vi lite andra saker haha
När vi komm till alicia som vi skulle sova hos (vi va hos sofia innan) kollade vi på film och sen pratade vi lite och sommnade. på morgon bakade vi scons elr hur det stavas och så gjorde vi smothie ska lägga in bilder sen. det va världens godaste:) sen åkte alicia på cup ocj jag och sofson gick till henne och åkte typ brädda som martin sa att det hete efter som det hade kommit massa snö sen såg vi på film vi såg honey och dansade sen så vi slapade hela dan. Men vid 17:30 typ behövde jag dra för vi skulle ha gäster men sen gick jag tillbaka till sofia.  när vi kom till sofia  gjorde vi popcorn och sofson gjorde "drinkar" efter ett tag såg vi på Into the blue.. sen så gjorde vi inte så mkt sen sov jag här nu håller sofia på att fixa sej för hon ska på fotboll efter det ska vi till erikstalsbadet:):):):)
puss och kram<3
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0