Bästavän nu och föralltid<3

Förlåt för allt<3 jag läste just din blogg och märkte hur mkt jag älskar dej jag börja fan gråta när jag läste dina inlägg "bästis" och "från jonna" (det du skrivit) men nu ska jag hålla dej hårt och inte släppa dej igen men snälla du svik mej aldrig mer och jag gillar att vara med dej mest av alla och skrattar mest med dej kommer du ihåg t.ex "spänn med sjärten?" asså jag du betyder mest av alla hoppas jag gör det för dej det sa du alla fall förut och jag hoppas för allt att du talade sanning, för jag älskar dej alla minnerna dom är bäst du är bäst, jag ska försöka bli den jonna du vill att jag ska va så kom ihåg det här : BÄSTISAR NU OCH BÄSTISAR FÖREVIGT VI KOMMER KÄMPA HAND I HAND LIVET UT BARA DU OCH JAG GUMMAN<33

på väg till grönan..........................................När du sov över hos mej. uppe hela natten typ...Bagarsjöfestivalen<3333

3 av 1000000000 minnen med dej<33 // din egna jonna är tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0